2nd tag by syepah~

Tuesday, February 17, 2009

di kala boring waktu ini -jam 2.43 pagi..aku msh xtido..esok kuliah consti kul 9!
aku pon m'bace blog kwn laen..akibatnye aku t'jumpe seorg kwn yg tlh m'aniaya aku..tag! ermm..tag itu 1 p'aniayaan kan? (^^) v

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
:disebabkan kate benda..maka aku kate Al-Quran..

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
:3 pasang jersey yg berharge rm150..bru je td..utk my lil bro aied, my teddy norman and myself..lol~! lawa dowh!

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
:kawin kat umah sdiri ler best..sengal..tny lar tmpt honeymoon ke..*sigh*

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
:hbgn dgn si die? saya yakin hbgn kami hingga ke anak cucu..tp sumenye t'takluk pd qadha' dan qadar Allah..

5. Adakah anda dilamun cinta?
:dulu, skrg hingga slamanye..haha! jeleskah?

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
:as far as i rmmbr..coz mention restoran..i'l say Johnny's ye..aku mkn steamboat kat c2..wah~

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
:lol~! mule2 aku igt novel..tp pk2 blk lupe pulak bru bli buku undang2 amanah Datin Mary..

8. Apakah nama penuh kamu?
:Siti Fairuz Bt Mohd Ali B. Wan B. Embok..ye..saye igt name moyang saye..so wat? nak juga dinyatakan..maksud nama saye-permata yg berwarne kebiruan & kehijauan..lawa kan? kan bgs klu mata aku warne mcm 2..(-,-)

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
:oh coz my umi..but i luv my abah as well~!

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
:saye nak jumpe Nabi Yusuf...kan manusia plg kacak..

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
:as for now-norman shahedee, k.yatie, nard..maaf..itu shj yg mampu disenaraikan..itupun 2 last 2 names juz for now..still xsure in the future..i dun believe in bff..ya so wat? it sucks..

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
:hny pakaian kcik..(fhm2 sdiri..) coz i'm allergic to sabun bsuh..and dat is indeed a damn good excuse for me utk xpyh bsuh bju sdiri..nape? jeles? tp sye bsuh bju sdiri gak..msuk sdiri dlm msin, sdiri ltk sabun, sdiri picit msin..kira bsuh sdiri ar kan?

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
:lots and lots of places..tp kalau d beri plhn bg lar sye pegi Australia dlu..coz kat sane byk haiwan cute2..

14. pelukan atau ciuman?
:hug! coz hug makes me calm down when i'm angry..but if u dare to kiss me when i'm mad, u'l get a kick in ur ass dude..lol~

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
~org pggl die syepah..
~spjg knal die aku jrg nmpk die sdih..
~die baik hati..
~die gile suke amik gmbr and she got skill!
~she was my dormm8 mase f5..study utk spm same2..

16. 8 perkara yang amat saya gilai
~food and food and food
~my bear2
~my ELLE watch
~hp cggh2 @ pda?
~laptop vaio
~CRV baru please..
~duit bole x?
~oh lupe pulak..my teddy~huhu..

17. 8
perkataan yang sering di ucapkan
~erk?
~ntah
~bodoh
~Ya Allah
~mampos..
~kot..
~mane ade..
~xtau..

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
~td bru bace buku H.Chand on Juris
~pastu td gak bace buku Badariah Sahamid juge on Juris
~Cleo Feb
~Remaja Jan
~Le Gardenie Final 3
~Cleo Jan
~ntah lar!

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
~Lucky-Jason Mraz.
~Burnin Up-Jonas Brother
~Dan Sbnrnya-Yuna
~If i were a boy-Beyonce
~Cinta ape ntah-Afghan
~pape jela lgu bru kat radio tuh..

20. Mari men’tag’ 8 orang lain.
~donovan bole x?
~k.najwa
~tina..
~hurm..mimi!
~dan sesiapa saje yg t'tarik dgn tag nih...wakaka~

1 comments:

sharifah nur hafizah said...

hihi..sowi geng...lupe nk gtau..hehe..aku baek hati??heeee...nah 20 sen!