Weight gain!

Tuesday, November 25, 2008

Berat asal aku: 43kg

Kwn aku ckp klu xdtg per**d bbrp bln..brt bdn akn naik..aku xcaye..tp after bout 4 months aku jd dmkn ats faktor kshtn.............

Berat bdn jd: 53kg!!!! gile ke hape wei?

Slps puas konon2 diet.........

Brt jd: 50kg...3kg je turun..

Now dah start cuti duk umah..asik mkn..if xmkn my mom akn kcik hati coz die yg msk..anak mithali nak jage hati mak pon mkn lar..

Brt skrg: 52kg..*sigh*

azam holy-day-nak turunkan brt bdn smpi 45kg! Doakan aku kengkwn!

p/s: klu karm bace 4 sure die gelakkan aku...thx karm..

7 comments:

Anonymous said...

from 43 to 53???? waa! diet sebenarnye x effect sangat pon. Kalau ade effect pon... caranya tak best kan.

Cara paling effektif untuk menurunkan berat badan adalah dengan bersenam. Selain boleh menurunkan berat badan ianya juga boleh menguatkan system jantung dan darah.

Cehh.. tapi serius ade kawan aku kat sini yang masuk gym turun 8 kg dah.

sharifah nur hafizah said...

yeah!support2 paei smpai 45!tp mne leh..rndah dr brat ak tu..huhuhuhu~

Anonymous said...

hahahaha! ko dengki shepah!

MimiRosli said...

buntal!!!!!! ha ha ha ha x1000000

wah
jahatnye aku gelakkan org

writer said...

hahaha..biasa la..tu blum ada famili baru lagi tuh..

missyfaie said...

thx 2 nadia..syepah! akan ku buktikan pd mu! hehe~ mane lak aku nk cr gym kat cni..hadoi..

missyfaie said...

mimi ko mmg hampes...bak kate nadia@dania..aku buntal yg comel..*wink*